marți, 23 iulie 2024

O noapte albă nebună🔥

Singuri în noapte,
Ne pierdem printre şoapte de dor,
Eu îţi spun că te-ador,
Tu mă mângâi uşor pe păr,
Apoi pe umerii goi...
Singuri, ca doi porumbei,
Ne îmbătăm
Cu parfumul florilor de tei
Din povestea noastră,
Razele lunii ne zâmbesc
De la fereastră,
Din noaptea blândă albastră,
Facem o noapte albă nebună,
Dar cât se poate de bună...
Mă iei de mână şi mă săruţi,
Apoi mă inviţi la dans,
Eu vreau să te țin în suspans...
Faci un pas spre mine,
Mă uit la tine fără să mă tem,
Cu sufletu-mi făcut ghem te chem,
În gândul meu blestem timpul
Care-i prea scurt,
Vreau să ne iubim mai mult!

Te sărut, te-mbrățișez,
Ard ca o flacără, vibrez,
Vreau să te impresionez
Și cu-altceva,
Te învălui cu toată dragostea mea;
Încerc să mă furişez tiptil
În sufletu-ți versatil,
Te privesc din profil,
Ești atât de frumos... !
Pari deosebit de sensibil, de fragil,
Dar ești destul de-abil...
Cu tine-aș sta în exil o viață-ntreagă
Căci nu m-aș plictisi,
Te-aș iubi în fiecare secundă
Cu dragoste profundă,
Te-aș lega de mine
C-o fundă groasă roșie
Ca să nu mai poți pleca,
Ți-aș lipi inima de inima mea
Ca să nu ți-o fure-altcineva.

Autor © Crisastemis / 2018
Din Volumul - Castele de nisip

Piesă creată cu Suno AI după propria-mi inspirație. ✔️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu