vineri, 11 decembrie 2015

Te-am pictat în inima mea 💖

Te-am pictat în inima mea,
Cu cele mai frumoase culori
De pe planetă
Şi pentru tine am creat 
Iubirea eternă într-o eprubetă.

Te-am sculptat în mintea mea,
Ca pe cea mai frumoasă 
Operă de artă
Şi să te primesc în viaţa mea,
Sufletului i-am deschis 
O nouă poartă;

Am desenat pe cer o hartă
Şi am scris numele tău 
Cu litere de aur,
În inima mea te voi păstra 
Ca pe un tezaur...
Doar tu vei fi mireasa mea,
În dar îți voi da 
Cea mai frumoasă cometă,
Inelul lui Saturn 
Ți-l voi pune pe deget 
în loc de verighetă.

Elixirul vieţii 
L-am reinventat,
Păcatul eu l-am disecat
Iar răutatea, am aruncat-o în neant;
Am cumpărat un pământ fermecat
Pe care există bunătate la pătrat
Şi unde buruienile demult s-au uscat,
Aici nu sunt spini sau mărăcini,
Sunt doar flori parfumate 
Care au prins rădăcini.

Prin frumuseţea firii, 
Am creat Tărâmul Fericirii,
Am luat din rouă două picături 
Din care am făcut 
Izvorul nesecat al  iubirii.

Apoi am luat o rază din soare
Şi-am pus-o între două hotare
Ca pe o barieră contra timpului,
Ca pe o lumină în calea adevărului.

Am luat din alte galaxii 
Doar câțiva aștri
La nuntă să ne fie nuntași,
Te-am îmbrăcat cu steluțele toate
Iar la urechi ți-am pus diamante 
De pe planete îndepărtate;

Apoi am luat 
O părticică din lună
Ca să-ți fac din ea cunună,
Din ploaie am luat doar un strop
Ca să ne poarte noroc;

Din întreaga noastră viață
N-am vrut să iau ultima speranță,
Am luat doar tot 
Ce e frumos şi trainic
Şi-am pus totul într-un loc tainic;

Am pus lacăt timpului
Și am inventat  Cheia infinitului,
Am pictat în culori fermecate fericirea
Și voi păstra intactă Nemurirea.
Am creat un Univers plin de bunătate
Și-am împrăștiat culorile iubirii
Până dincolo de moarte.


Toate drepturile rezervate © Crisastemis
Din Volumul - La marginea Infinitului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu