joi, 11 iulie 2024

În brațe la tine 💕

Pe ploaie, pe vânt,

Din iubirea-ți mare îmi fac veșmânt,

Acoperiș, refugiu minunat,

În care stau ca-ntr-un palat...


Mi-e cald și bine-n brațe la tine,

Trăiesc momente magice, divine,

Ca în poveștile nemuritoare 

Ce nu au parte de uitare...


Când îmi dai o sărutare 

Pe cerul vieții mele se face soare,

Timpul stă pe loc subit,

Nu mai e deloc grăbit.


Tu, comoara sufletului meu,

Mi-aduci bucurii mereu,

Îmi dai speranțe mii,

Schimbi în roz tot ce e gri.


Pe vreme frumoasă ori furtunoasă 

Inima-ți primitoare îmi e casă

Luminoasă, curată,

Spațioasă, nu aglomerată. 


Autor © Crisastemis 

Din Volumul - Magia condeiului 


Versuri originale 💯 Crisastemis 

Muzica + restul, Suno AI & Crisastemis 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu