miercuri, 19 iunie 2024

Până la final...💯

Apropie-te, nu te sfii,
Ascultă-mi ritmul bătăilor inimii,
Lasă-te ghidată de muzica minunată 
De iubirea-mi generată.

Dansează cu mine frumoaso,
Fii dezinvoltă, grațioaso,
Ascultă ecoul sufletului meu
Ce vrea să fim împreună mereu.

Urmează-mi pașii
Că mi-am epuizat toți așii,
Mișcă-te cu talent
Că arde-un foc intens, nu lent;

Un foc pe care l-ai aprins 
Când cu fluturi albi a nins
Peste viața-mi pustie,
Știi ceva, rază de bucurie?

Îmi doresc să fii perechea mea
Că trece repede vremea,
Să ne iubim, să trăim pasional
De-acum, până la final... !

Autor © Crisastemis
Din Volumul - Magia condeiului


Versuri originale 💯 Crisastemis

Muzica, vocea ✔️cu ajutorul AI.
Instrumente alese, gen muzical,
Crisastemis 💃♥️🕺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu