sâmbătă, 15 iunie 2024

Ca o minune

Versuri originale / Crisastemis 

Muzică + restul... Suno AI

Ca o minune 💕

Iubirea noastră-i ca o hartă
De mintea-ți sclipitoare creionată,
Cu-al sufletului tău compas
Trasezi linii de unire
Între inima-ți și inima-mi
Când pe tărâmu-mi de poveste
Faci câte-un lung popas.

Vorbele-ți dulci mă lasă fără glas
Ore în șir, nu doar un ceas,
Pas cu pas îmi intri-n voie
Când îți dai seama c-am nevoie
De-un strop de fericire-n plus
Să-ți dau o sărutare și-un surâs.

Ca tine nu-s, nu-s alți bărbați
Frumoși, voinici, cu umeri lați,
Ochii tăi ca două stele-aprinse
Îmi luminează nopțile
Să nu mă rătăcesc prin anumite vise
Ce pot fi înșelătoare...

Tare-ncrezătoare sunt
De când în viața-mi
Ca o minune-ai apărut... !
Nu știu ce m-aș fi făcut
De nu te-aș fi avut
Ca partener de nădejde,
Poate-aș fi căzut în deznădejde,
Poate n-aș mai fi crezut
În iubire-atât de mult... !

Autor - Crisastemis / 2021
Din Volumul - Pași spre Paradis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu