duminică, 23 iunie 2019

Romanticul nebun

Iubește-mă... e tot ce vreau să-ți spun,
Fii romanticul nebun de altădată
Cu inima de dor înflăcărată,
Cu sufletul plin de iubire.

Iubește-mă fără să-ți ieși din fire,
Ca să-ți fiu izbăvire din cușca tristeții
În pragul dimineții când ninge peste lume
Și marea deziluziilor face spume.

Strigă-mă pe nume când visezi urât
Și plouă mărunt
Peste vechiul nostru așternut
Făcut din petale de flori albe,
Nu vreau să văd salbe de lacrimi,
Nici liste cu greșeli sau cu patimi.

Bate-mi iubite la poarta inimii
Și-am să-ți deschid într-o clipită,
Nu lăsa durerea mută să te înfășoare
În voalu-i cel negru mare.

Iubește-mă cu disperare
Când vântul suflă tare
Și clopotele bat la biserica din sat,
Știi că ești singurul bărbat
Pe care nu l-as părăsi niciodat'.

Toate drepturile rezervate 

© Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu