duminică, 23 iunie 2019

Pe primul loc în inima mea

Pe maluri de timp uitate
Pictate pe pânze albe imaculate
Rămas-au câteva șoapte
de dragoste și dor
Când Eros ca un navigator
Se plimba pe apele limpezi albastre
Ale mărilor vaste din mințile noastre.

Din clepsidre sparte ieșeau clipe moarte
Și frunze uscate de salcâm,
În baloane de săpun se prefăceau tăcerile
Izvoarele iubirii susurau,
Ne sărutam și ne îmbrățișam prin vise
Când stelele pe cer erau aprinse.

Pe drumuri interzise am tot mers
Scriind vers după vers unul pentru celălalt
Când ne pierdeam intenționat
Prin decorul fascinant al fericirii;
Iubite, tu ești daru-mi minunat
Trimis de îngerii cei buni
Pentru a-mi ușura viața grea,
Cu tine nimeni nu se poate compara,
Ești pe primul loc în inima mea!

Toate drepturile rezervate © Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu