duminică, 23 iunie 2019

Răsărit fără sfârșit

Te iubesc... fără să comit vreo fărădelege,
Fără să încalc vreo lege din Constituție.
Nicio instituție nu-mi poate interzice
Să îți sărut gurița dulce în pragul dimineții
Sau la miezul nopții când luna nu doarme
Și stelele dansează pe bolta senină;

Te iubesc pe întuneric, la fel ca o felină,
Pe ploaie, pe ninsoare, pe lumină,
În cântece de vioară sau de mandolină,
Ador pielea-ți fină de catifea
Și vocea-ți cristalină 
Care-mi încântă inima
Când îmi șoptești că mă iubești;

Aripi îngerești îmi pui pe umeri,
Mă faci să plutesc ușor deasupra norilor,
Sufletu-mi aprins de dor
Are nevoie de tine ca de apa rece de izvor.

Cu tine urc mereu pe Scara Bucuriilor,
Nu cobor nicicând în prăpastia durerilor,
Îmi ești răsărit fără sfârșit,
Orizont nemărginit, zbor infinit,
Drum spre fericire pavat cu flori,
Univers plin de culori.

Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu