luni, 24 iunie 2019

Privește... !

Privește cerul de cleștar
Când luna răsare peste ape,
Rămâi lângă mine aproape,
Căci inima-mi doar pentru tine bate.

Doar șoapte minunate vei auzi
Din gura-mi dulce zi și noapte,
Vei uita de idealurile-ți spulberate
Și de speranțele deșarte de demult.

Privește-mi ochii lăcrimând de fericire,
Mă pierd fără să vreau în a ta privire
Când îmi spui încet, nu-n grabă
Că îți sunt dragă ca lumina zorilor.

Privește culoarea norilor
Când suntem ținta săgeților lui Amor,
Începe să plouă cu stele
Când mâinile tale ating mâinile mele
Și buzele-mi calde 

Se lipesc de buzele-ți cu gust de migdale.

Ce clipe aproape ireale mă faci să trăiesc
De fiecare dată când sufletele noastre
Pe poteci de vise se-ntâlnesc
Și pe aripile iubirii plutesc
Deasupra globului pământesc!

Toate drepturile rezervate © Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu