luni, 24 iunie 2019

Hai, iubițel!

Arată-mi ce poți,
Știu că nu faci parte
Din pleava de netoți
Care se dau mari
Și se îneacă în ape mici.

Încearcă să te ridici
La un nivel cât mai înalt
Ca să faci parte-n continuare
Din decorul mirobolant
Realizat de Eros pentru noi.

Știi că nu sunt o femeie oarecare,
Pe unde trec eu, zi de zi răsare
Câte-o floare minunată parfumată,
Știu să prefac dragostea în artă.

Azi, coala albă imaculată
Pe care scriu cu penița-mi fermecată
Nu mai e plină
De semne de întrebare ca altădată;


Nu-mi pasă că există răutate nelimitată,
Oameni ursuzi, aproape orbi și surzi,
Care nu știu să se bucure
De tot ce-i înconjoară.

În mine este primăvară tot mereu,
Pot să parcurg orice traseu al fericirii,
Nu am nevoie de hartă, nici de compas,
Sufletul meu are glas,
Fac tot ce îmi spune el... !

Hai, iubițel,
Treci prin al timpului tunel,
Traversează oceanul,
Vino în drumul meu,
Să-ți fie ușor în viață, nu greu!

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu