luni, 24 iunie 2019

Fapte cugetate

Pe-o cruce de foc am răstignit păcatul
Când raze de lumini au coborât din cer
Pe un tărâm îndepărtat
Unde timpul nu este efemer.

Cu răngi de fier am dat în cap tristeții
Când precupeții de iluzii
Nu prea mai aveau ce oferi
Amatorilor de vise și de fantezii.

La răscruci de drumuri am aruncat
Un dor imens nemângâiat
Și-o harpă albă, tristă,
Care nu a mai cântat demult.

Printre literele unui cuvânt
Am ascuns un fior de dragoste nebun
Ca să nu ajungă carne de tun
Pentru infractori sau pentru nesimțitori.

Pe aripi de cocori am pus speranțele
Și gândurile bune
Ca să colinde prin întreaga lume
Apoi să se întoarcă acasă
În inima-mi caldă, frumoasă.

Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu