marți, 25 iunie 2019

Îmbracă-mă în veșnicie

Primește-mă în colțul tău de Rai
Căci vreau să-mi stai alături pe vecie
Să-mi umpli sufletul cu bucurie
În clipele de melancolie.

Adu-mi Esență de parfum de iasomie
Din călătoriile-ți pe altă glie,
Lasă iubirea să ardă ca o făclie
Să ai lumină și căldură în casa inimii
Că nu știi starea vremii cum va fi.

Pune-mi flori de măr în păr
Când zefirul blând adie
Și fluturi albi zboară
De la munte la câmpie,
Dezbracă-mă de vechea ie,
Îmbracă-mă în veșnicie.

Adaugă-mă în fiecare poezie
Pe care o scrii în nopțile târzii
Sau în diminețile senine,
Nu te dezlipi niciun minut de mine,
Doar știi că pot să prefac răul în bine.

Cu tine iubite vreau să trăiesc
Ca-n Paradis, căci te iubesc,
Nu mi-e rușine să recunosc,
Tu ești tot ce îmi doresc!

Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Valuri uriașe de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu