marți, 4 iunie 2019

Este iubire

Ceea ce simt pentru tine
Până în adâncul sufletului,
În toate colțurile ascunse ale inimii,
Indiferent de ale vremurilor intemperii,
Este iubire în stare pură,
Fără granițe, fără măsură.

Cea care mă face să plutesc ușor
Pe aripi de fericire și de dor
Ca o pasăre prin mijlocul văzduhului,
Care mă duce până în centrul Universului
Și îmi arată fiecare stea
Pe care pot să o ating cu mâna mea,
Este iubirea ta, mai importantă ca orice;

Fluturi roz îmi zboară prin pântece
Din zori până în seară,
Uit de viața crudă, amară,
Urc pe-o scară de aur spre cer
Când te aud spunându-mi încetișor
Că sentimentele frumoase, intense,
Niciodat' nu pier.

Este iubire între noi, nu e niciun mister,
Porțile de fier ale durerii sunt închise
De când ne-am baricadat în vise
Și-am șters câteva pagini scrise
Din poveștile triste de mai demult.

Este iubire... mai presus de fire,
Mai presus de cuvinte, de jurăminte,
Este sinceritate și onestitate,
Adevăr, lumină, dreptate, în noi,
Și-n gândurile noastre puse pe foi.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Esență de Iubire



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu