marți, 4 iunie 2019

Alerg spre tine...

La ore matinale sau târzii,
Când ninge cu fulgi mari argintii,
Sau când cad picuri albaștri de ploaie
Peste a iubirii vâlvătaie, alerg spre tine.

În zile întunecate sau senine,
Vreau să stai lângă mine
Să știu că dragostea ne aparține,
Că nimeni nu ne-o poate lua.

Alerg spre tine, ca spre o stea
Ce-mi poate veghea noaptea grea,
Când ești plecat departe
Inima mea nu mai bate ca o nebună;

Se rupe câte-o strună de vioară
De fiecare dată
Când alerg în prag de seară
Să te sărut pe inimioară,
Ca să nu te mai doară singurătatea.

Fericirea parcă-i la un pas de noi
Când e verde frunza de trifoi,
Și prin grădinile pline de flori
Zboară fluturi multicolori.

Alerg spre tine în zori
Să-ți văd blânzii ochișori
Și privirea inocentă,
Sunt foarte insistentă
Când e vorba de a ta iubire
Ce-mi e plutire lină prin Infinit... !

Alerg spre tine dragul meu iubit,
Căci îmi ești veșnic răsărit,
Primăvară fără de sfârșit,
Cer de azur, Orizont nemărginit.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Esență de Iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu