marți, 4 iunie 2019

Aripi îngerești

Ca un brav soldat erai cândva,
Luptai pentru visul și speranța ta,
Nu ți-ai folosit armele din dotare
Niciodată împotriva mea,
Mi-ai arătat cât de frumoasă ți-este inima.

Ca o flacără vie eram eu,
Universul meu avea culori de curcubeu,
Nu mă stingea nici apa rece de izvor
Când sufletu-mi ardea de al tău dor.

Nu doar un călător ai fost
În paginile-mi de povești,
Ca un prinț venit din lumi cerești
Când mi-ai spus că mă iubești,
Mi-au crescut pe umeri aripi îngerești;

Adesea zbor pe bolta albastră senină,
Inima mi-e plină de raze de lumină
Pe care le emană dragostea,
Tu mi-ai adus în dar fericirea, viața mea,
Mugur de floare de nu-mă-uita!

.
Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Esență de Iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu