miercuri, 5 iunie 2019

De-ai fi tot ce aș vrea

De-ai fi o adiere blândă de zefir
Aș vrea să fiu o porumbiță albă,
Să te plimb pe-o aripă de-a mea
Când stele de aur în noapte ar dansa
Pe bolta albastră de catifea.

De-ai fi cel mai romantic bărbat
Aș vrea să fiu un trandafir roșu catifelat,
Să mă porți cu drag în buzunarul
De la sacou-ți preferat.

De-ai fi o ploaie caldă de vară
Aș sta sub cerul liber în fiecare zi și seară
Să simt mângâierea ta pe pielea-mi udă
Când inima-mi abundă de iubire.

De-ai fi o liniuță de unire
Te-aș pune între mine și fericire,
Să fim împreună mereu
Și la bine și la greu.

De-ai fi un mugure de floare
Nu te-ar atinge lacrimile-mi amare,
Ai sta ca în Rai în a mea grădină,
Ți-aș pune apă vie la rădăcină.

De-ai fi tot ce aș vrea
În clipa când mă doare lipsa ta,
Inima mi-ar tresălta de bucurie,
Aș scrie o mie de cuvinte
Doar în câteva minute,
M-aș integra în liniștite absolute,
Viața mi-ar fi ideală.

De-ai fi o petală de lalea
Gura-mi dulce neîncetat te-ar săruta,
Ar fi primăvară nesfârșită
În lumea-mi de poveste
În care sunt prea multe frunze ruginite.

Toate drepturile rezervate © Crisastemis
Din Volumul - Esență de Iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu