joi, 9 mai 2019

Pe aripa albă a unui vis

Pe aripa albă a unui vis,
Cu geamul sufletului deschis,
Am zburat pe cerul necuprins
Când stele s-au aprins în noapte.

Printre versuri colorate,
Pe țărmuri de mări învolburate,
Șapte ore jumătate
M-am plimbat ca o regină.

Pe strune de mandolină
Mi-am pus dorul arzător
Când n-am avut stingător
Nici apă rece de izvor.

În brațele lui Amor
Am stat zi de zi
Chiar și când nori negri
Acopereau văzduhul.

Duhul lui Dumnezeu m-a însoțit
În orice călătorie spre Infinit
La răsărit sau la apus de soare,
Inima nu mă mai doare
De când în ea-s lumini strălucitoare.

Iubirea ca o floare, e tămăduitoare,
Parfumu-i unic, delicat,
Nu îmi dă dureri de cap,
Îmi aduce fericire...
Iubirea e calea spre împlinire.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Pe aripile iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu