joi, 2 mai 2019

La greu și la bine

M-am rătăcit mereu cu tine
În câte-un basm cu arlechine,
Cu zâne și cu prinți,
Nu doar cu lacrimi fierbinți.

Împreună, la greu și la bine,
Pe muzici line am dansat
Când timpul pentru noi în loc a stat,
Ca doi piloți ne-am catapultat
Din avioane de hârtie
De fiecare dat' 
Când a plouat și-a fulgerat
Pe tărâmul nostru fermecat.

Cu sufletele secătuite de dor
Ne întâlneam la revărsatul zorilor
Pe câte un ogor mănos
Să adunăm roadele iubirii
Când cocorii plecau departe,
Ne îmbătam cu șoapte de amor
Cand voiam să bem apă de izvor.

Cu tine în visele cele mai frumoase
Am făcut case, nu castele de nisip,
N-am vrut să te las singur cu niciun chip,
Îmi venea să țip de fericire uneori,
Îmi dispăreau din suflet orice nori
Când mă priveau blânzii-ți ochișori
În prag de seară,
Se făcea primăvară imediat
Nu mai ningea neîncetat
În poemul nostru preferat.

La greu și la bine,
Printre zâmbete, printre suspine,
În zile întunecate sau senine,
Cu inimile pline de iubire
Am stat pe-aceeași linie de plutire,
N-am folosit nicicând cuvântul
"Dezamăgire".


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu