duminică, 21 aprilie 2019

Ce să-ți mai spun?

Povestea mea a început
Și se va termina cu tine,
Căci trenul vieții mele
A oprit în gara ta
Când nimeni nu se aștepta.

Inima mea s-a lipit de inima ta
Fără să se gândească la ce va urma;
Mai mult ca sigur că soarta a vrut așa,
Dumnezeu a dorit ca sufletul meu
Să fie perechea sufletului tău.

Tot mereu mi-ai fost aproape,
De fiecare dată când am plâns,
Mi-ai șters lacrimile de sub pleoape,
Ai fost umărul de care m-am sprijinit
Când greutățile nu m-au ocolit.

Ce să-ți mai spun, dragul meu iubit?
Că tu mi-ești răsărit,
Cărare dreaptă spre Infinit?
Gură de aer proaspăt care mă ține în viață,
Rază minunată de speranță?

Ești tot ce-i mai frumos pe pământ,
Tu mă faci să râd, să cânt de bucurie,
Să înfloresc la fel ca parfumata iasomie
Din Grădina Fericirii,
Să strălucesc la fel ca o steluță
Din Constelația Iubirii.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Între margini de hotare 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu