sâmbătă, 20 aprilie 2019

Iubesc primăvara

Mai mult ca niciodată
Iubesc floarea de cireș înmiresmată
Și orice floare care răsare
Când soarele apare pe bolta mare.

Ador să mă plimb cu picioarele goale
Prin iarba verde crudă
Când inima-mi abundă de fericire,
Stau pe linia dreaptă de plutire,
Sunt ancorată bine în realitate.

Iubesc ploile calde minunate
Care răscolesc pământul
Când vântul adie ușor
Și se clatină crengile de măr,
Orice colțișor al sufletului meu
E plin de iubire.

Îi dau slavă și mulțumire lui Dumnezeu
În fiecare clipă, în fiecare zi,
Mă bucur că nu sunt nori negri
Pe cerul vieții mele.

Iubesc cântecele și poemele de-amor,
Deschid când vreau poarta roz a viselor,
Am spor în tot ce fac,
Mă îmbrac din cap până în picioare
În raze de lumini strălucitoare.

Iubesc salcia plângătoare
Și pe Maica Preacurată a Domnului Iius,
Mă bucur de orice surplus de bunătate
Din partea oamenilor cu inimi curate.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Între margini de hotare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu