duminică, 21 aprilie 2019

Pe unde?

Pe unde-mi umbli în miez de noapte
Când vreau să-ți sorb de pe buze
Caldele șoapte de amor?
Ca o lumânare mă topesc ușor, ușor,
De al tău dor.

Pe unde-mi umbli dulce izvor de sănătate
Când clopotul bate
La biserica din colțul străzii
Și eu sunt în fruntea prăzii
Pe care lupii înfometați vor să o sfâșie?

Pe unde-mi umbli, vers lin din poezie,
Parfum de iasomie și de trandafiri?
Tu mă inspiri de ani de zile,
Nu am zile fericite când nu ești
Prințul din ale mele frumoase povești.

Pe unde-mi umbli cu aripile îngerești
Pe care le-ai primit în dar
Când Dumnezeu ți-a dat har să cânți,
Să îmi încânți sufletul rănit și inima?

Pe unde umbli la ora asta când eu
Nu pot să dorm de focul tău?
Mereu mă gândesc la tine,
Arde cămașa pe mine... !

Te-aștept să vii cum ai mai venit
La capăt de lume, la margine de Infinit,
Sau lângă munții de lacrimi din granit
Unde ne-am mai întâlnit
Când sufletul ți-era hăituit
De amintirile-ți triste din trecut.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Între margini de hotare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu