sâmbătă, 23 martie 2019

Tic-tac...

Tic-tac, secundele, minutele, nu tac,
Zboară timpul ca un fluture hoinar,
Unii n-au habar de nimic,
Alții cred că li se cuvine totul,
De parc-ar avea mai mult de un ombilic!

Nesimțitorii iau iubirea în glumă,
Li se pare că-i un lucru mic
Sau un cuvânt simplu dintr-un dicționar
Căruia nici nu-i găsesc sensul măcar.

Trece timpul, ca o mașină fără radar,
Ura iese la suprafață
Când se dezgheață al răutății estuar,
Bunătatea stă ascunsă în al uitării sertar.

Destinul e ca un loz în plic,
Viața, ca un fir subțire de borangic,
Dacă nu suntem atenți
Se rupe filmul dintr-o dat',
Și-ajungem de unde am plecat.

Tic-tac, tic-tac, nici eu n-am să tac,
Doar nu sunt născută în zodia Rac!
N-am să privesc niciodată înapoi,
Am să privesc încrezătoare spre viitor;

Am să mă bucur de parfumul florilor,
De cerul albastru, de lumina stelelor,
De fiecare clipă pe care o trăiesc!
N-am să mă veștejesc
La fel ca o frunză de cireș sau de măr;

Am să urc pe Scara Fericirii
Și n-am să mai cobor
Căci îngerii lui Dumnezeu
Sunt de partea mea,
Ei știu cât de bună și de curată
E inimioara mea!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Gânduri printre rânduri


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu