vineri, 22 martie 2019

Muguri de vise

E larmă în Infinit,
Soarele se-ndreaptă spre asfințit,
Vântu-i stârnit de norii vineții
Care-au acoperit cerul;

La Meteo s-a anunțat furtună
De la început de săptămână,
Dar n-a plouat, nici nu a fulgerat,
Pământul, încă e uscat.

Muguri de vise s-au cățărat
Pe  câțiva pomi fructiferi; Până mai ieri,
Venit-au păsări rapitoare de nicăieri,
Zarea e întunecată, marea e învolburată.

În mine, e liniște și pace
Chiar dacă inima-mi nu tace
Și bate ca nebuna,
Ploaie, furtună îmi e totuna!

Primăvara, deja s-a instalat
În sufletu-mi cald și curat,
Nu-mi fac griji, nici probleme,
N-am de rezolvat ecuații sau teoreme.

N-am de dat examene, nici teste,
Pot să urc pe creste de munți înalți,
N-am nevoie de sfanți ca să fiu fericită
Atâta timp cât mă simt iubită.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu