vineri, 22 martie 2019

Scenarii pentru viitor

Cu tine râd
Când înverzește ramura de dud,
Cu tine plâng
Când se usucă florile de crâng,
Tu, tot mereu
Mă faci să uit de tot ce-i rău,
Dar minunat de la Dumnezeu!

Cu tine plec adesea în turneu,
Pe mări și pe oceane navighez,
Din gânduri frumoase,
Speranțe croșetez,
Scenarii pentru viitor creez.

În nopțile cu mii de stele-aprinse
Compun balade, culeg vise,
Când ferestrele spre cer sunt deschise,
Adun amintiri cu miros de trandafiri.

Cu tine, mă ridic de pe pământ,
Dansăm ca două frunze pe aripi de vânt,
Inima-mi se scaldă în Oaza dragostei
Când îmi spui în șoaptă că mă vrei;

Din ochii tăi sar scântei
Care ajung într-o secundă-n ochii mei,
În grădina sufletului meu
Răsar zeci de ghiocei,
Zambile, frezii și brebenei.

Când brațele tale îmi înlănțuie trupul,
Picioarele îmi tremură,
Pământul se cutremură,
Tu ești un foc, eu sunt o flacără,
Ardem când ne iubim, dar nu ne topim;

Ca două sfere de lumină
Prin Univers plutim,
Nu ne oprim la niciun semafor,
Dăm frâu liber sentimentelor,
Ne bucurăm de fiecare fior de dor;

În fiecare seară și dimineață
Emoții profunde ies la suprafață,
Când nu e frig, sau ceață,
Munții tăcerii se dezgheață.

O viață avem și o trăim din plin,
Ne iubim cu patimă
Fără să ne plictisim,
Paharul Fericirii este plin,
Bem zilnic din el câte puțin.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu