vineri, 22 martie 2019

Alaiul primăverii

A venit iar primăvara cu alaiul ei
De flori, de fluturi, de porumbei,
Lalele, ghiocei și viorele-au răsărit
Din pământul blagoslovit de Dumnezeu.

Vântul adie ușor printre crenguțe de măr,
Simt parfum îmbătător
De iasomie și de bujor,
Natura s-a trezit la viață,
Soarele mi-a zâmbit dis-de dimineață.

O privighetoare fâșneață
Și-a făcut cuib pe-un ram înflorit de cais,
Cupidon, o nouă telegramă mi-a trimis
Și un bilet de călătorie în Paradis.

Am scris și am să scriu versuri minunate
Despre grădinile înmiresmate
Și despre cârdurile de cocori
Ce zboară până aproape de nori;

În cele mai frumoase culori
Am să pictez iubirea, fericirea,
Și primăvara, ce nu-i un vis,
E un miracol, o bucurie de nedescris!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu