luni, 11 martie 2019

O romanță de iubire cu ecou

Bine ai venit în viața mea din nou
Zână Primăvară,
Frumoasă ca un bibelou!
Parcă ești soprana care cântă
O romanță de iubire cu ecou,
Ai prestanță, rezonanță, 
Vocea-ți de privighetoare 
Se-aude până-n centru la Copou.

De dragul tău
M-am îmbrăcat azi în sacou,
Mi-am pus pe umeri un șal indigo,
Să fiu ca toporașii care au răsărit
La poalele munților de granit
Când soarele de aur
Dintre norii de argint 
La lumină a ieșit.

Ce fericit e sufletul meu
Când simte prezența ta!
Inima-mi bate cu putere
De când Eros a fost în trecere
Pe la noi prin cartier,
Porumbelul mesager al dragostei
Și-a făcut deja cuib 
Printre ramurile verzi de tei
Din fața casei mele.

Ploi de stele aduci adesea pe pământ,
Dansează în tăcere florile-ți înmiresmate
Când vântul suflă blând,
Nici eu nu spun niciun cuvânt,
Pun orice gând bun pe foi veline,
Mă bucur ca un copil de zările senine.

Bine ai venit în lumea mea
Regină a Naturii, mândră ca o mireasă!
A dispărut ceața groasă din decor
De când mi-ai dat aripi să zbor
Ca o pasăre măiastră
Pe bolta imensă albastră.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu