marți, 12 martie 2019

Pe tine...

Te port în calda-mi inimioară
Zi de zi, seară de seară,
Îți peticesc sufletul rupt
Cu bucăți de cer senin,
Te învelesc cu petale de crin
Când viața ți se pare chin,
Îți pun frunze de arin pe cărare
Ca să calci în picioare nedreptatea,
Să nu te mai doară 
Atât de tare singurătatea.

Pe tine, noaptea, te îmbrac în stele,
Am făcut din câteva grame de aur inele
Cu care să ne unim destinele,
Să fie unice clipele petrecute împreună
Pe-un colț de Rai, aproape de Lună.

Pe tine te iubesc cu dragoste nebună,
N-am frână la sentimente,
N-am resentimente, nici regrete,
Am o duzină de aripi de egrete
Pe care pot să le folosesc
Atunci când la pieptu-ți vânjos
Vreau să mă cuibăresc.

Pe tine te doresc din suflet
Ca pe un strop de apă vie
Care mă poate face să trăiesc 
Mai mult de o mie de ani;
Sub castani înfloriți 
Aș sta în brațele tale ore întregi,
N-ai cum să te dezlegi,
N-am cum să mă dezleg
De jurământul făcut cândva;

Suntem perechea cea mai potrivită,
Iubirea noastră nu are limită, nici hotare,
E barca de salvare din orice necaz;
Inima mea nu e mută, are glas,
Strigă cu putere, tu iubite
Ești întreaga mea avere!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu