luni, 11 martie 2019

N-am unde, n-am cum...

N-am unde să te caut,
Căci faci parte din mine,
Ești ca un turn de fildeș
Ascuns printre ruine;
N-am cum să fug de tine,
Nici în glumă măcar
N-aș putea să stau departe
De zâmbetu-ți strengar.
N-am unde, n-am cum
Să te fac să dispari ca un fulg
Când va fi prima
rafală de vânt,
Nu am de gând 
Să te adaug ca pe o literă
La sfârșit de rând
Într-o poezie oarecare
Pusă pe hârtie la întâmplare.
Nu vreau să renunț
la a ta iubire
Căci îmi e izbăvire de moarte;
Pe tărâmuri fermecate adesea am fost,
De când suntem împreună, 
Viața are rost....
Prezentul nostru nu e anost,
Beneficiem de fericire
fără cost,
Iubirea ne e adăpost pe vreme rea,
Aripă de înger, zbor de rândunea.

Nu pot să trec 
de nicio noapte grea
Dacă nu ești în preajma mea,
Vocea-ți lină îmi alină inima,
În privirea-ți blândă
Ca într-un ocean de vise 
Mă pot scufunda.

N-am unde, n-am cum evada
Dintr-o poveste frumoasă
Despre un El și o Ea,
Pentru tine trăiesc,
Datorită ție pot să zâmbesc.

Cât te iubesc de mult
Ți-am spus de mii 
de ori demult,
N-aș vrea să mai adaug 
vreun cuvânt
În paginile cărții scrise 
cândva lăcrimând.

Nu pot să mi te scot din gând,
Nici din vreun colț al sufletului meu,
Ești binele care mă scapă de rău,
Dar binecuvântat 
de la Dumnezeu.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Ecoul iubirii


N-am unde, n-am cum...

N-am unde să te caut,
Căci faci parte din mine,
Ești ca un turn de fildeș
Ascuns printre ruine;
N-am cum să fug de tine,
Nici în glumă măcar
N-aș putea să stau departe
De zâmbetu-ți ștrengar...

N-am cum să te fac să dispari 
Ca un fulg mărunt 
Când va fi prima rafală de vânt,
Nu am de gând 
Să te adaug ca pe o literă 
La sfârșit de rând într-o poezie oarecare
Pusă pe hârtie la-ntâmplare;

Nu vreau să renunț 
la prețioasa-ți iubire
Căci îmi e izbăvire de moarte;
Pe tărâmuri fermecate 
Doar cu tine-am fost,
De când suntem împreună, 
Viața mea are rost, 
Prezentul nu mai mi-e anost,
Că-mi dai fericire fără cost,
Iubirea ta mi-e adăpost pe vreme rea,
Zbor de rândunea;

Nu pot să trec de nicio noapte grea
Dacă nu ești în preajma mea,
Vocea-ți lină îmi alină inima;
N-am unde, n-am cum evada
Dintr-o poveste frumoasă
Despre un El și-o Ea,
Pentru tine trăiesc,
Datorită ție pot să zâmbesc;

Cât te iubesc de mult
Ți-am spus de mii de ori demult
Prin fiece frumos cuvânt 
Din paginile cărții scrise 
Cândva de bucurie lăcrimând;
Nu pot să mi te scot din gând,
Nici din vreun colț al sufletului meu,
Ești binele care mă scapă de rău,
Dar binecuvântat de la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu