marți, 19 februarie 2019

Vinul dulce al lui Amor

Îmbătată de parfumul florilor,
Când pe cer nu-i niciun nor,
Ca o egretă îndrăgostită de un cocor,
Mă înalț spre cer, urc, cobor,
În voaluri de iubire mă înfășor,
Pășesc pe un covor de stele
În nopțile când n-apar Iele
Care dansează în jurul focului,
Plutesc pe aripile vântului
Până la capătul pământului,
Mă întorc de unde am plecat
În zori, nu pe înserat.

Amețită de vinul dulce, nu acrișor,
Cu care mă servește deseori Amor,
Ajung în al sufletului tău pridvor
Cu inima-mi plină de dragoste și dor;
Tu mă mângâi ușor pe pleoape,
Moș Ene care-i pe-aproape
Mă sărută de trei ori pe gene,
Nu pot să mai ridic din sprâncene,
Nu mă mai încrunt,
Nu spun niciun cuvânt;
Știu că în curând îmi va fi bine,
Cu tine și cu iubirea lângă mine.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu