marți, 19 februarie 2019

Pe strada mea

Pe strada mea sunt mii de flori,
Și zboară fluturi albi în zori,
Sute de raze de lumină
Acoperă bolta senină.

Pe strada mea, doar pașii tăi
Se-aud, când se așează porumbei
Pe ramuri verzi de tei,

Ca un îndrăgostit, te plimbi când vrei
Pe ale sufletului meu alei.

Pe strada mea sunt ghiocei
Și brebenei, frumoși ca ochii tăi,
Când cu fericirea ne întâlnim,
Ca două stele strălucim.

Pe strada mea au înflorit lalele,
Superbe, galbene, ca șuvițele mele,
Când vântul îmi suflă prin plete
Și dă cu ușa de perete
Tu apari în al casei noastre prag,
Iubitul meu drag...

Buzele tale catifelate
Ca două petale de trandafir,
Parcă sunt date cu mir,
Când mă săruți,
Obrajii-mi ard ca focul,
Norocul îmi iese în cale,
Nesiguranța pleacă agale.

Pe strada mea e liniște și pace,
Pui de berze ies din găoace,
Iubirea face minuni
Săptămâni, luni și ani la rând;
Alături de tine
Mă trezesc zâmbind în fiecare zi
Ca-n cele mai frumoase poezii,
În triluri de privighetori și ciocârlii.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu