duminică, 17 februarie 2019

Un decor splendid

Prima oară, când ne-am întâlnit,
Mi-ai dăruit o tonă de iubire 
Și-un kilogram de fericire,
Mi-ai spus cu glas duios în prag de seară
Că mă adori ca pe parfumul de primăvară,
Mi-ai dat un sărut spectaculos 
Pe sufletu-mi mare, frumos.

Parcă sunt o floare de cireș 
Când în calea mea tu ieși,
Fluturii iubirii se înalță spre cer
Datorită ție, neînfricatule grănicer
Care stai de pază
În zori, noaptea, la amiază,
Ca să nu mă fure cineva
Din povestea scrisă din suflet, cu iubire,
De mânuța pricepută a ta.

Privighetorile cântă în cor 
Când ne plimbăm de mână
Pe-aleile din Grădina Bucuriilor,
Eros nu lipsește din splendidul decor,
Nu ne părăsește niciodată;
Viața noastră-i minunată 
Căci e pictată în zeci de culori,
Pe cerul iubirii noastre nu există nori.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu