duminică, 17 februarie 2019

Inima mea nu minte

Pune-ți sufletul pe masă
Când liniștea-i cu noi acasă,
În noaptea aceasta albă,
Frumoasă ca o mireasă!

Ceață deasă nu mai este, 
Iarna a rămas în altă poveste,
S-a topit zăpada de pe creste,
Sunt netede cărările spre munți.

Uita-te în ochii mei cuminți,
Ia-mă la bani mărunți
Ca să te iau la întrebări
Acum, când pe cer nu sunt nori;

Mai simți fiori când te ating,
Când te cuprind de mijloc
Cu brațele-amândouă
De fiecare dată când plouă?

Îți e dor să ne plimbăm
Prin iarba crudă plină de rouă, 
Când e Lună nouă 
Sau când răsare soarele?

Mai păstrezi scrisorile
Pe care ți le-am trimis demult,
Când sufletul, de dor îmi era frânt?
Mă mai iubești la fel de mult?

Vreau să te privesc, să te ascult,
Să-ți sorb fiecare cuvânt de pe buze,
Apoi să-mi iau avânt,
Să zbor pe aripi de iubire până la stele,
Să fur puțin aur din ele 
Ca să ne facem verighete;

Tu poți să-mi pui întrebări indiscrete,
Căci n-am nimic de-ascuns,
Dacă te am pe tine, îmi este de ajuns,
N-am nevoie de altceva, nici de altcineva.

Iubirea ce ți-o port nu se poate disipa,
Nu poate dispărea, nu se poate exprima
În cuvinte... Te rog să ții minte,
Inima mea nu minte, spune tot ce simte!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu