duminică, 17 februarie 2019

Această primăvară

Această primăvară parfumată
Mi-a adus în dar zâmbetul tău,
O rază de speranță, un colț de curcubeu,
Și o scânteie din focul lui Prometeu.

Această primăvară minunată
Mă bucură enorm!
Adorm și mă trezesc în miros de flori,
Natura e-mbrăcată în culori de vis,
Mă simt ca-n Paradis!

Sub ramuri înmiresmate de cais
Aș sta cu tine-o veșnicie,
Căci îngerilor buni și lui Cupidon
Nu trebuie să le plătim chirie.

Această primăvară
Frumoasă ca o ie înflorată,
Mă face să te iubesc
La fel ca prima dată;

Mi-e inima de dor înflăcărată,
Ești ca o icoană sculptată
Pusă la loc de cinste în sufletul meu,
Când mă iei in brațe și mă săruți,
Obrajii mi se înroșesc instantaneu.

Această primăvară-i 
Ca un minereu de aur,
Sorele strălucește în fiecare dimineață,
Nu bate vântul, nu-i frig, nici ceață;
Această primăvară
Înseamnă Iubire, Fericire, Viață!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu