marți, 12 februarie 2019

Chiar acum...

Simt, iubite, simt chiar acum
Amețitorul tău parfum pe pielea mea,
Am mai trăit clipe minunate ca acestea
Cu tine, într-o poveste, undeva, cândva.

Deschide-ți inima, nu te emoționa,
Mergi pe mâna mea, sigur vei câștiga,
O noapte magică, o noapte nebună,
De dragoste, de voie bună,
Vreau să-ți fiu sclavă, nu stăpână.

Uită-te în ochii mei,
Servește-te din Cupa dragostei,
Soarbe-mi dulceața de pe buze
În momentele acestea confuze
Când luminile stelelor sunt difuze.

Simt iubite, simt că mă scufund
Într-un ocean de plăcere 
Când aud inima-ți bătând
Și-ți văd trupul tremurând,
Sărutările tale mă zăpăcesc, 
Nu mai știu să vorbesc, să gândesc.

Predă-te mie,
Să fim amândoi în captivitate,
Nu vreau libertate,
Vreau iubire cu intensitate.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Parfum intens de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu