marți, 22 ianuarie 2019

Zâna cea mai bună

Aș vrea să fiu o lacrimă de stea,
Să mă preling pe-obrazul tău de catifea,
Ți-aș coborî pe buze în clipele confuze,
Să simți gustul dulce al iubirii mele;

În nopțile furtunoase te-aș veghea
La fel cum mama, pe timpuri mă veghea,
Aș topi fulgii de nea
Și gheața din privirea ta,
Ți-aș ușura-ntr-o clipă viața grea;

Ți-aș picta lumea în culori,
Aș șterge din vocabular cuvântul "nori",
Din noapte până în zori
Din cer ar cădea stropi de Mir sfințit
Cu care te-aș unge pe frunte,
Pe față și pe gât;

Ți-aș face așternut din petale de flori,
Ți-aș pune pe umeri aripi de cocori
Să poți să zbori, să te simți fericit,
Te-aș ajuta să uiți de trecut,
Ți-aș petici cu-a mea iubire sufletul rupt;

Aș fi zâna cea mai bună,
Te-aș ține departe de orice furtună,
M-aș lipi de inima ta
Și-aș sta acolo până m-ai alunga,
Dar nu cred c-ai putea să renunți la mine
Cum nici eu nu pot să renunț la tine.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu