miercuri, 23 ianuarie 2019

Afară plouă

Afară plouă picuri, picuri,
Mă detașez de nimicuri
Ca să uit de vremea rea,
Știu că primăvara nu va întârzia, 
Curând se va înfățișa în fața tuturor
Ca o regină a florilor.

Afară plouă cu mult dor, 
E soare în al sufletului meu pridvor,
Un cor de îngeri cântă, inima-mi încântă,
Ploaia măruntă se preface în rouă, 
De mâine am să-ncep o viață nouă. 

Afară plouă cu speranțe, 
Perdelele sunt trase
La mine-n dormitor,
Mă uit pe cer și mă minunez,
Dansez ca o frunză în vânt
Mă desprind de pe pământ; 

Îmi fac veșmânt din perlele strălucitoare
Culese de pe un țărm îndepărtat de mare,
Gândurile-mi zboară 
Cum zboară păsările migratoare,
Iubirea traversează munți, oceane, 
Trece peste bariere și hotare.

Afară plouă ca altădat',
Timpul meu nu-i limitat,
Mă bucur de fiecare clipă
Pe care o trăiesc,
Parcă întineresc 
Cu fiecare zi ce trece;

Zece vieți de-aș mai avea,
La Cupidon n-aș renunța,
Cu el prin ploaie aș dansa,
Prin lume aș colinda,
I-aș da tot ce ar vrea
Căci de el depinde fericirea mea.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Parfum intens de iubire






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu