miercuri, 23 ianuarie 2019

Nu-mi tulbura liniștea!

Ține-ți mâinile acasă,
Nu-mi pipăi inima frumoasă, 
Nu-ți folosi armele din dotare,
Scoate doar iubirea la înaintare.

Nu-mi pune sare 
Pe nicio rană deschisă, 
Nu râde de tâmpla-mi ninsă, 
Orice mișcare să-ți fie precisă 
După ce ești sigur că îți e permisă.

Fii politicos, galant,
Nu te baza pe zâmbetu-ți șarmant,
Spune-mi o vorbă bună, 
Servește-mă cu un ceai cald;

Du-mă pe un munte înalt
Să privim luna în prag de seară,
Fii ca adierea blândă
A zefirului de primăvară.

Pune-ți capul pe umărul meu
Să vezi cum eu... pot să uit, să iert,
Pot să dezmierd sau să cert,
Dar o fac doar cu duhul blândeții.

Povestește-mi ce-ai făcut în anii tinereții,
Ce bogății aduni în suflet 
De care să te bucuri la anii bătrâneții?
Ai dat la o parte cortina răutății 
Care îți acoperea inima?

Spune-mi câte ceva 
Despre prima dragoste a ta,
Sau despre ultima,
Despre anii care au trecut,
Despre prietenii pe care-i ai, sau i-ai avut;
Încearcă să recuperezi timpul pierdut
Fără să tulburi liniștea
Din sufletu-mi care abia a renăscut!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Parfum intens de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu