sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Văpaia dragostei

Când mă uit în ochii tăi albaștri
Parcă văd doi aștri minunați,
Fiorii dragostei stau aliniați
La linia de start,
Eu încerc să rămân pe linia de plutire,
Căci cu o singură privire mă dezarmezi;
Când dansezi cu mine în nopțile senine
Dansează și stelele cu noi,

Ne bucurăm amândoi 
Că ne-am cunoscut pe timp de pace 
Nu de război,
Cămările inimii-mi sunt pline de iubire
Când mă săruți în neștire...
Aș vrea să mă adăpostesc la pieptul tău
Când vântul suflă rău și gerul e aprig
Căci nu pot să sting văpaia dragostei... !
Uneori mă mir cum dintre atâtea femei
M-ai ales pe mine,
Dar îmi place tare să îți fiu alinare
În clipele de disperare;
N-am să te pierd printre semne de mirare,
Nici printre semne de întrebare,
Am să-ți rămân alături mereu
Iubirea sufletului meu!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu