miercuri, 30 ianuarie 2019

Undă verde la iubire

Au înflorit salcâmii
În sufletul meu plin de dor,
Ca apa vie, e apa de izvor
Pe care-o beau cu sete
La revărsatul zorilor.

A răsărit soarele
Pe Strada Speranțelor,
Nu-i niciun nor pe cer,
S-a dat liber la Fericire,
E undă verde la iubire.

Se-aude o fanfară de departe,
Fluturii zboară zi și noapte,
Triluri de păsări, zumzet de albine
Aud urechile-mi fine,
Zările-s senine... Cât e de bine!

Mă bucur că trăiesc,
Că pot să văd lumina zilei 
Când mă trezesc,
Nu mă perpelesc atunci când dorm,
Nu vreau să moară capra cuiva,
Nu invidiez pe nimenea,
Fac doar ce-mi dictează inima.

Au răsărit flori de nu-mă-uita
În paginile scrise de mânuța mea,
O lacrimă de stea s-a transformat
Într-un diamant curat...

Dumnezeu m-a binecuvântat a mia oară,
Iubirea n-o să dispară
Din nicio poezie sau poveste de-a mea,
Voi înota în oceane de plăceri,
Am să șterg cu buretele
Clipele triste de ieri.

S-au dezghețat podurile de flori,
Îngerii mi-au pictat viața în culori,
Am pe umeri aripi de privighetori,
Pot să zbor, să plutesc ușor,
Ca un fulg de nea.

Au înfrunzit castanii
Din parcul de la șosea,
Caișii și corcodușii din livada mea,
Inima-mi cântă, iarnă cruntă a plecat,
E liniște ca altădat' în sufletu-mi imaculat!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu