miercuri, 30 ianuarie 2019

La hotarele dorului

Se-aude-o muzică divină
În miez de noapte,
Muguri de lumină-mi cresc sub pleoape,
Cerul e senin... Un porumbel alb
Mi-a adus o ramură de măslin 
Azi dimineață,
M-am spălat pe față cu stropi de rouă,
Am rupt tristețea în două 
Când a fost Lună nouă.

Cântă o vioară fermecată
Ca-n vremurile frumoase de altădată,
În universul meu e liniște și pace,
Iubirea a ieșit din găoace 
ca un pui de barză,
Dumnezeu e pe fază, știe ce se întâmplă,
Căci toate sunt cu voia Lui.

Adesea, stau de pază la hotarele dorului, 
Vorbesc cu vântul, 
Care-mi împrăștie cuvântul
În cele patru zări... Uneori mi-e teamă 
Că mirajul fericirii va dispărea,
Că Trenul Speranțelor va deraia, 
Oricum, cortina neagră se va lăsa 
Peste viața care-i din ce în ce mai scurtă;

Turtă dulce cam greu se găsește,
Floarea purității nu crește 
Unde sunt bălării,
Suflete inocente de copii 
nu prea mai există.
În orice revistă, în orice ziar,
Apar articole despre timpul
Care trece ca un car mortuar,
Sau despre ochiul dracului, 
Care nu ne e prieten, ci adversar,
Iubirea și bunătatea, nu se pun pe cântar,
Încet, încet vor fi scoase din vocabular.

Aș vrea să fiu un stăvilar,
Să pot să opresc apele tulburi,
Să dărâm ziduri, bariere...
Am să cumpăr zece radiere,
Să șterg zilele negre din calendar,
Cu un creion imaginar 
Am să trasez un drum liniar 
Care mă va duce
Departe de orice răscruce.

Mi-ar plăcea să nu mai existe ură,
Ci doar iubire pură, fără măsură, 
Ajutor necondiționat,
Să întâlnesc câte-un om minunat
În fiecare oraș sau sat.

N-am uitat de unde am plecat, 
Nici n-am să uit,
Sub o aripă de înger mi-am făcut cuib
Ca o pasăre măiastră,
Iubirea nu va ieși pe nicio fereastră 
A sufletului meu,
Voi avea inima curată, voi fi bună mereu. 


Autor✍ Crisastemis 
Din Volumul - Parfum intens de iubire 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu