sâmbătă, 26 ianuarie 2019

Pe aripile tinereții

Ridică-mi voalul de ceață de pe ochi,
Trage-mă de urechi,
Descântă-mi de deochi,
Dă două perechi de palme
Crivățului nebun,
Cuibărește-te în sufletul meu bun!

Dă la o parte zăpada din drum,
Fă potecă, scapă de ipotecă,

Dă din coate, din picior,
Rupe Lanțul slăbiciunilor,
Fă-te negustor, vinde o tonă de ger,
Cumpără un petec senin de cer...

Agăță țurțurii de gheață în cuier,
Închide porțile de fier ale tristeții
Să zburăm pe aripile tinereții
Departe de tot ce e urât;

Primăvara a trecut, dar se va întoarce,
Ne vom da jos din cojoace,
Pâinea se va coace
În cuptorul încins de razele de soare
După ce va trece perioada de hibernare;
Va fi sărbătoare mereu
În universul meu și al tău
Când ne vom îmbrăca
În culori de curcubeu.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu