miercuri, 16 ianuarie 2019

Ține-mă...

Ține-mă în brațe, nu pleca,
Lipește-te de mine ca timbrul de scrisoare
În iarna aceasta înșelătoare,
Nu zăbovi printre semne de întrebare,
Nu te opri pe a tristeții cărare.

Ține-mă la pieptul tău
Când inima bate tare în pieptul meu, 
Ascultă ecoul puternic al iubirii,
Privește fluturii de lumină cum zboară
În prag de seară spre zări senine,
Stai o eternitate lângă mine.

Ține-mă de braț, să nu cad pe gheață
De dimineață când mergem la piață,
Coase cu un fir de ață roșie de mătase
Numele meu de fată
Pe batista-ți albă parfumată,
Fă o capodoperă de artă din iubire,
Umple-mi inima de fericire!

Păstrează-mă în a ta limpede minte,
Nu mă rătăci printre cuvinte
Nici pe drumuri care duc spre uitare,
Stai departe de visele amăgitoare,
Lasă-mă să-ți fiu rază de soare,
De lună și de stea; Rămâi în viața mea!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu