sâmbătă, 5 ianuarie 2019

Tare-aș vrea

Floare frumoasă de crâng,
La bădița-n brațe trebuie s-ajung,
Cât ar fi drumul de lung;
Un mănunchi de stele am să strâng,
Să le pun pe umărul lui stâng,
Pe ăl drept să-mi rezem capul
Când îmi dă târcoale dracul.

Frunză verde de mohor,
Ce n-aș da să nu cobor
De pe Scara Bucuriilor
Când zeci de fiori de dor
Mi se-așază în al sufletului pridvor!

Bădiță cu mustăcioară,
Vino diseară pe ulicioară
Să privim luna de pluș
Că mi s-a rupt alt arcuș al viorii inimii,
Trandafirii din glastră s-au uscat
De când nu ne-am mai sărutat;

Cocorii au plecat departe,
Iarna-și face de cap ca la carte,
Primăvara nu-i așa aproape,
Dar știu că într-o noapte va veni
Să îmi aducă în dar
Parfum de ghiocei și iasomii.

Abia aștept să te văd,
Să nu mai fie prăpăd în mintea mea!
Fără tine, viața este grea,
Nicio rândunea nu mai zboară
Prin lanurile de grâu și de secară
Din nicio poezioară de-a mea;

Nimic nu are farmec
Dacă nu aud un cântec lin
Din glăsciorul tău divin!
Tare-aș vrea iar fericiți să fim,
Să stăm sub un ram verde de măslin,
Să închinăm un pahar de vin
În cinstea iubirii!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu