vineri, 4 ianuarie 2019

Lângă tine sunt fericită

Prin parcul cu castani și tei
Adesea ne plimbam de mână,
În prag de seară, blânda lună ne zâmbea,
Steaua-mi norocoasă îndată apărea
Pe cerul albastru de catifea;
Inima-mi bătea din ce în ce mai tare
Când mă strângeai la pieptul tău,
Mă emoționam de fiecare dată
Când mă-ntrebai: "Frumoasă fată,
Vrei să fii mireasa mea?"
Eu îți răspundeam: "Sigur că da!
Mi-aș da ani din viață
Să-ți văd chipul luminos
În fiecare dimineață,
Căci te iubesc până la cer!"
Am pășit împreună pe tărâmul viselor,
Am navigat pe mări și pe oceane
Cu fericirea în geamantane,
Am lăsat tristețea pe peroane
Din gări părăsite...
Iubirea noastră n-a avut limite, nici hotare,
Mereu ne-au fost pline de sentimente
Ale sufletelor hambare,
Ne-am bucurat de orice răsărit de soare,
De fiecare strop de ploaie,
Am adorat fiecare fulg de nea
Când iarna ne îmbrăca în alb
Din cap până în picioare...
Inima-ți mare a fost și este
Căsuța curată din a mea poveste,
În brațele-ți iubitoare mă adăpostesc
Atunci când stelele nu strălucesc;
Zâmbetu-ți ștrengăresc
Mă face să mă topesc pe loc,
Parcă sunt o lumânare,
Ard... cu flacără mare,
De dragul tău, iubirea sufletului meu;
Lângă tine sunt fericită,
Mă simt iubită și ocrotită.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu