miercuri, 30 ianuarie 2019

Pe tine...

Te iubesc în tăcere, 
te iubesc pe ascuns,
Un singur sărut 
nu îmi e de-ajuns
Să-mi potolească 
setea de iubire;
Ador a ta privire 
care mă scoate din fire,
Nu ești o nălucire, 
nu ești doar un vis,
Ești drum deschis spre Paradis.

Te iubesc așa cum ți-am scris
Pe al inimii papirus,
Ca pe un iris delicat, alb,
Ca pe o mare de smarald
Pe care navighez
Când nu pot să descifrez coduri
Sau să dezleg câte-un mister,
Te iubesc... ca pe un giuvaer
Dăruit de un înger minunat
Care m-a apărat mereu de rele;

Te iubesc în zilele pare și impare,
Când e, sau nu e 
sărbătoare-n calendare,
Ești ca o floare care răsare 
de sub zăpezi,
Nu poți să evadezi din inima mea,
Căci tare, tare, bate ea,
Doar din iubire pentru tine...

Te iubesc 
când îți pui pijamaua cu buline
În nopțile liniștite, senine,
Cu gust de clementine și de gutui,
N-am spus nimănui ce simte gurița mea
Când buzele-ți dulci se lipesc de ea...

Te iubesc... ca pe o acadea,
Ca pe o rază de soare
Ce intră pe fereastra mea
Când iarna-mi bate la ușă,
Iubirea ta îmi vine ca o mănușă!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu