joi, 31 ianuarie 2019

De vrei să mă găsești

De vrei să mă găsești
Caută-mă prin povești,
Prin pagini scrise
În nopți cu stele aprinse pe cer;

De vrei să pășești
Pe terenu-mi aurifer
În clipele-ți grele,
Curăță-ți tălpile de noroi,
Aruncă la gunoi răutatea;

De vrei să-mi egalezi bunătatea,
Dă-mi jumătatea ta de Rai,
Eu am să te las să stai cât vrei
În grădina mea cu tei.

Adu-mi un buchet de ghiocei
În fiecare primăvară
Și ai să vezi cum or să răsară
Fire noi de busuioc
Pe drumu-ți presărat cu noroc.

Eu pot să țin timpul în loc,
Pot să mă joc la fel ca un copil
Cu lumea întreagă, cu bulgări de zăpadă,
Când omătul acoperă fiecare stradă
Și poteca spre a liniștii ogradă.

De vrei să nu rupi lanțul care ne leagă,
Încearcă să simți cum îmi bate inima, 
Pune urechea pe pieptul meu,
Vei auzi al dragostei ecou
Și zgomotul dorului greu.

Eu pot fi speranța ta,
Corabia cu catarg
Cu care poți să te avânți în larg
Căci dacă îmi ești drag
Am să fac tot ce-mi stă în putință
Să-ți fac cunoștință cu fericirea;

Caută-mă acolo unde iubirea e prețuită
Și poleită cu aur, ca un tezaur,
Unde sentimentele frumoase
Poartă cununi de laur,
Sigur ai să mă găsești dacă îți dorești;

Dacă mă iubești cu-adevărat,
Niciun munte nu ți se va părea înalt,
Nicio mare prea adâncă,
Nicio stâncă de neclintit,
Niciun vis de neîmplinit.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu