luni, 7 ianuarie 2019

Pe aripi de fericire

Nu ne-am mai rătăcit prin gânduri de ieri,
Ne-am dezbrăcat de tăceri,
Cuvintele duioase n-au înghețat
Chiar dacă a nins și a plouat,
Deasupra cuibușorul nostru de nebunii
Strălucesc stele argintii;

Frunze cărămizii nu mai sunt
Pe ramurile stejarilor secerați de vânt,
Dar în curând iarna va pleca,
Primăvara îi va lua locul,
Ni se va schimba destinul,
Ne va ieși în cale norocul.

S-a aprins focul, a început jocul,
Locul tău e rezervat în sufletul meu curat,
N-am mai plâns, n-am mai oftat,
De când viața mi te-a dat,
Liniștea s-a instalat ca la ea acasă
În inima mea frumoasă.

Ca-ntr-o poveste cu un El și-o Ea 
Iubirea ne-a cuprins în vraja sa,
Valul plăcerii ne ia, departe ne duce,
Fluturii din pântece dansează,
Universul vibrează,
Din zori până la asfințit
Pe aripi de fericire plutim prin Infinit.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu