marți, 8 ianuarie 2019

Parfumul tău

Ți-am scris numele pe pereții inimii mele,
Ți-am pus la gât șiraguri 

Din dorurile-mi grele,
Te-am îmbrăcat în stele,
Inele cu diamante ți-am dăruit
Când am călătorit prin alte galaxii.

Dac-aș avea mii de vieți,
Aș sta cu tine nopți și dimineți la rând,
M-aș bucura când te-aș vedea râzând,
Nu lăcrimând sau suspinând;

Când n-ar fi nori pe cerul de opal
Te-aș pune pe un piedestal
Să-ți văd ochii luminoși
În oglinda-mi de cristal.

Mă gândesc la tine în fiecare zi,
Amintirile cu noi sunt vii,
Când vântul bate în geamurile-mi fumurii
Mi-aș dori în brațe să mă ții,
Să-mi mângâi părul lăsat pe spate,
Eu să-ți sărut buzele catifelate.

Parfumul tău a rămas pe perna mea,
Sufletu-mi freamătă de fericire
Când mă apropii de ea,
Fiorul dragostei n-a dispărut,
Nu va dispărea ca o nălucă,
Nici mie nu-mi vine dor de ducă;

Am să te-aștept ca-n ultima seară de vară
În pragul casei, în cântece de vioară,
Am să-ți pun pe pat
Petale de trandafiri și de frezii,
Se vor trezi din somn cocorii
Când ne vor prinde zorii îmbrățișați,
Cu funia dragostei strâns legați.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu