vineri, 11 ianuarie 2019

Ca într-o poveste

Cad picuri de ploaie ca într-o poveste,
Iubitu-mi mi-a trimis veste
Printr-un porumbel mesager,
S-a deschis o nouă fereastră spre cer,
Iubirea, prețios giuvaer,
Stă la loc de cinste-n inimile noastre
Legate cu lanțuri de oțel, nu de fier.

De o oră, nu mai bate vântul,
Respiră liniștit pământul,
Zgomotul ploii e sacadat,
Pe cerul în violet pictat
Dansează nori albi de pluș;

La Teatrul Cărăbuș e spectacol de gală,
Actorii fierb ca într-o oală sub presiune,
Eu trec cu repeziciune de la o stare la alta,
Ocolesc balta de apă din fața mea,
Trag cortina peste vremea nu prea rea,
Merg înainte cu tupeu spre iubitul meu;

Abia aștept să îl țin de mână!
Inima-mi nebună bate cu putere,
Mi-am luat La revedere
De la frig și de la ceață
Când ne-am întâlnit alaltăieri
În vechea piață de flori.

Universul mi-e plin de culori,
Zbor ca o pasăre spre zări senine
Când degetele lui fine mă ating,
Sărutu-i dulce ca mierea
Mă face să uit de gustul amar ca fierea
Al timpului ce trece nepăsător.

Cad picuri de ploaie ca-n luna lui Cuptor,
Căldura de la Ecuator
S-a mutat în sufletul meu,
Pot trece cu ușurință peste tot ce-i greu,
Dumnezeu mă ocrotește,
Iubitu-mi drag mă iubește,
Fericirea crește ca o floare
În grădina din inima-mi mare.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu