joi, 24 ianuarie 2019

Mai rămâi

Mai rămâi o secundă, 
Mai rămâi doar un ceas,
În povestea-mi frumoasă 
Mai fă un popas;
Spune-mi cu glas șoptit 
Că Trenul Fericirii a sosit 
Și ne-așteaptă doar pe noi
Într-o gară unde timpul
Se poate întoarce înapoi. 

Mai rămâi într-o joi la mine acasă 
Să privim asfințitul 
Când răcoarea se lasă, 
Pe aripi de vise spre zările întinse 
Ca doi fluturi să zburăm,
Să ne bucurăm de iubire 
Chiar dacă avem fire albe-n păr.

Adu-mi câteva flori de măr,
Doar știi c-ador parfumul lor,
Pășește ușor 
În al sufletului meu pridvor
Când toamna se laudă 
Cu-al frunzelor ei covor,
Calcă tristețea și durerea în picioare,
Fă-mi o salbă din mărgăritare, 
Adu-mi o rază de lună sau de soare;

Nu te rătăci printre semne de întrebare,
Îmbracă-te în straie strălucitoare 
Ca să te văd din depărtare,
Treci de ale emoțiilor hotare,
Varsă-ți lacrimile-n mare,
Mai rămâi cu mine, pe-a iubirii cărare. 


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Parfum intens de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu